Osaan asiakaspalvelimistamme kohdistuu tällä hetkellä häiriötilanne, jonka vuoksi palveluissa voi esiintyä katkoksia. Häiriö koskee asiakkaita, joiden palvelut sijaitsevat hotelli05.domainhotelli.fi ja hotelli10.domainhotelli.fi -palvelimilla.
Työskentelemme jatkuvasti ratkaistaksemme häiriötilanteen mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa.
Päivitys 3.2 klo 16.30:
Asiakkaidemme palvelut palvelimella hotelli10 toimivat jälleen normaalisti. Kumppanimme palvelussa ollut vika aiheutti palveluihimme häiriöitä ja olemme tiiviissä yhteistyössä saaneet ongelman hallintaan. Hotelli05-palvelimen osalta häiriöitä saattaa vielä ilmetä, ja jatkamme tilanteen seuraamista aktiivisesti.
Päivitys 3.2 klo 23:
Kaikki palvelut toimivat jälleen normaalisti. Seuraamme kuitenkin edelleen tiiviisti tilannetta.
Päivitys 4.2 klo 11:
Ongelma palvelimilla hotelli05 ja hotelli10 on uusiutunut, ja henkilöstömme työskentelee ongelman parissa jatkuvasti, jotta saamme sen ratkaistua. Pahoittelemme häiriötä.
Päivitys 4.2 klo 14.45:
Kaikki palvelut on saatu toimintakuntoon n. klo 12 ja emme korjausten jälkeen ole havainnut palveluissa ongelmaa. Jatkamme kuitenkin tilanteen seuraamista tiiviisti.
Voit tarkastaa millä palvelimella webhotellisi sijaitsee seuraavasti:
- Kirjaudu oma tili -sivuillesi: www.domainhotelli.fi/asiakkaat/login
- Klikkaa vasemmalta valikosta Palvelusi-painiketta, ja sen jälkeen Tiedot-painiketta kyseisen palvelun kohdalta.
- Palvelimen nimi lukee avautuvassa sivussa hieman alempaa ”Tekniset tiedot” otsikon alta.