Osaan asiakaspalvelimistamme kohdistuu tällä hetkellä häiriötilanne, jonka vuoksi palveluissa voi esiintyä katkoksia. Häiriö koskee asiakkaita, joiden palvelut sijaitsevat hotelli05.domainhotelli.fi  ja hotelli10.domainhotelli.fi -palvelimilla.

Työskentelemme jatkuvasti ratkaistaksemme häiriötilanteen mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa.

Päivitys 3.2 klo 16.30:
Asiakkaidemme palvelut palvelimella hotelli10 toimivat jälleen normaalisti. Kumppanimme palvelussa ollut vika aiheutti palveluihimme häiriöitä ja olemme tiiviissä yhteistyössä saaneet ongelman hallintaan. Hotelli05-palvelimen osalta häiriöitä saattaa vielä ilmetä, ja jatkamme tilanteen seuraamista aktiivisesti.

Päivitys 3.2 klo 23:

Kaikki palvelut toimivat jälleen normaalisti. Seuraamme kuitenkin edelleen tiiviisti tilannetta.

Päivitys 4.2 klo 11:

Ongelma palvelimilla hotelli05 ja hotelli10 on uusiutunut, ja henkilöstömme työskentelee ongelman parissa jatkuvasti, jotta saamme sen ratkaistua. Pahoittelemme häiriötä.

Päivitys 4.2 klo 14.45:

Kaikki palvelut on saatu toimintakuntoon n. klo 12 ja emme korjausten jälkeen ole havainnut palveluissa ongelmaa. Jatkamme kuitenkin tilanteen seuraamista tiiviisti.

Voit tarkastaa millä palvelimella webhotellisi sijaitsee seuraavasti:

  1. Kirjaudu oma tili -sivuillesi: www.domainhotelli.fi/asiakkaat/login
  2. Klikkaa vasemmalta valikosta Palvelusi-painiketta, ja sen jälkeen Tiedot-painiketta kyseisen palvelun kohdalta.
  3. Palvelimen nimi lukee avautuvassa sivussa hieman alempaa ”Tekniset tiedot” otsikon alta.