Kuinka lisään lisäyhteyshenkilön?

Saat lisättyä asiakastilillesi uuden lisäyhteyshenkilön omalla tililläsi.

Valitse vasemmasta valikosta "Yhteystiedot" -> "Lisäyhteyshenkilöt".






Lisäyhteyshenkilölle tulisi asettaa ainakin nimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.
Näin hän voi halutessaan olla meihin yhteyksissä niin puhelimitse, kuin sähköpostitsekin tiliisi liittyvissä asioissa.


"Aktivoi alitili"
-kohdassa voit valita, pääseekö lisäyhteyshenkilö kirjautumaan sähköpostiosoitteellaan asiakassivuillesi.


Sähköpostivalinnat-kohdassa voit valita, mitä sähköposti-ilmoituksia lisäyhteyshenkilölle lähetetään.
Esimerkiksi ruksaamalla kohdan "Tuotesähköpostit (tilausten tiedot)" lisäyhteyshenkilölle lähetetään myös aina uusien tilausten tiedot, joista käy ilmi mm. kirjautumistiedot webhotellin hallintapaneeliin.



Huomioithan, että emme voi tehdä muutoksia esimerkiksi laskutukseen ilman tilinhaltijan tai oikeutetun lisäyhteyshenkilön vahvistusta.

Oliko tästä vastauksesta apua?

Lue myös

Kuinka päivitän webhotellin?

Webhotellin päivittäminen onnistuu omalla tilillä.1. Webhotellin hallinnointiOmien asiakassivujen...

Kuinka irtisanon palvelun?

Webhotellit tulisi irtisanoa omilla asiakassivuilla: Tilaukset -> Hotellit -> valitse...

Webhotellin ja domainin siirto toiselle asiakastilille

Webhotelli sekä domain on halutessasi mahdollista siirtää toiselle palvelussamme olevalle...

Kuinka teen uuden tilauksen?

Uuden tilauksen saat tehtyä tilauslomakkeellamme. Vasemasta valikosta voit valita haluamasi uuden...

Kuinka luon tukipyynnön?

Tukipyynnön saat luotua omalla asiakastililläsi . Valitse vasemmasta valikosta kohta "Tuki" ->...