Kuinka lisään lisäyhteyshenkilön?

Saat lisättyä asiakastilillesi uuden lisäyhteyshenkilön omalla tililläsi.

Valitse vasemmasta valikosta "Yhteystiedot" -> "Lisäyhteyshenkilöt".






Lisäyhteyshenkilölle tulisi asettaa ainakin nimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.
Näin hän voi halutessaan olla meihin yhteyksissä niin puhelimitse, kuin sähköpostitsekin tiliisi liittyvissä asioissa.


"Aktivoi alitili"
-kohdassa voit valita, pääseekö lisäyhteyshenkilö kirjautumaan sähköpostiosoitteellaan asiakassivuillesi.


Sähköpostivalinnat-kohdassa voit valita, mitä sähköposti-ilmoituksia lisäyhteyshenkilölle lähetetään.
Esimerkiksi ruksaamalla kohdan "Tuotesähköpostit (tilausten tiedot)" lisäyhteyshenkilölle lähetetään myös aina uusien tilausten tiedot, joista käy ilmi mm. kirjautumistiedot webhotellin hallintapaneeliin.



Huomioithan, että emme voi tehdä muutoksia esimerkiksi laskutukseen ilman tilinhaltijan tai oikeutetun lisäyhteyshenkilön vahvistusta.

Oliko tästä vastauksesta apua?

Lue myös

Domainin irtisanominen

Domaineja rekisteröitäessä/siirrettäessä on verkkotunnuksilla aina oletuksena päällä...

Kuinka luon tukipyynnön?

Tukipyynnön saat luotua omalla asiakastililläsi . Valitse vasemmasta valikosta kohta "Tuki" ->...

Kuinka päivitän asiakastilin tiedot?

Asiakastilin tietoja saat päivitettyä omalla tililläsi. Oman asiakastilisi etusivulla näet...

Kuinka irtisanon palvelun?

Jos tarkoitus on luopua domaineista, voi näiltä poistaa automaattisen uusimisen. Tästä löytyy...

Kuinka teen uuden tilauksen?

Uuden tilauksen saat tehtyä tilauslomakkeellamme. Vasemasta valikosta voit valita haluamasi uuden...