Ohjeet ja tuki

Ohje: Sähköpostin vianmääritys Tulosta

Mikäli et pääse kirjautumaan sähköpostiisi, tarkasta seuraavat asiat:

Mahdollinen ongelma

Miten tarkastaa

Ratkaisu

Onko webhotellin levytila täyttynyt?

Hallinnassa palvelut-toiminto

Siivoa levytilaa webhotellista, tai tilaa isompi paketti hallinnasta.

Onko maksamatomia lasku?

Hallinnassa laskut-toiminto

Maksaa lasku, jolloin palvelut aktivoituvat automaattisesti kun suoritus kirjautuu. Maksamalla verkkomaksamisella tai luottokortilla palvelu tulee samantien takaisin toimintaan.

Ovatko kirjautumistiedot väärin?

Sähköpostiohjelman pitäisi kertoa ongelmasta (esim. käyttäjätunnus/salasana ei kelpaa).

Löydät ohjeet mm. sähköpostin salasanan vaihtamiseen, ja sähköpostin asetuksien selvittämiseen ohje-sivuiltamme.

Voit myös kokeilla kirjautua webmailiin.

Oletko tehnyt liian paljon epäonnistuneita kirjautumisia, joka johtanut väliaikaiseen käyttäjän estämiseen?

Siirry ongelmaa koskevaan verkkotunnukseen selaimellasi

Sivustolla on ilmoitus estosta, sekä ohjeet eston poistamiseen.

 

Oliko tästä vastauksesta apua?

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)

« Takaisin