Ohjeet ja tuki

Ohje: Sähköpostitilin lisääminen Windows 10 -sähköpostiohjelmaan Tulosta

Tämä ohje opastaa, miten voit käyttää sähköpostiasi Windows 10 -käyttöjärjestelmän oletussähköpostisovelluksessa.

TÄRKEÄÄ
Ennen aloitusta, tarkasta oman tilisi sähköpostipalvelimen nimi. Tämän näet joko ’Hosting-tilin tiedot’ -sähköpostiviestistä, jonka olemme lähettäneet tilauksen yhteydessä, tai asiakassivuiltasi kohdasta Omat tilaukset -> Palvelut -> Hallinnoi. Sähköpostipalvelimen nimi on muotoa mailX.domainhotelli.fi.
X on palvelimen numero, jossa tilisi sijaitsee.

1. Avaa Windows 10 -sähköpostisovellus. Klikkaa alkuruudun ’Aloita’-painiketta.

2. Klikkaa ’Lisää tili’.

3. Valitse tili -valikosta valitse ’Toinen tili (POP, IMAP)’.

4. Syötä sähköpostiosoitteesi sekä sähköpostitilin salasana.
HUOM! Klikattuasi ’Sisäänkirjautuminen’ -painiketta, ohjelma saattaa ilmoittaa, että asetuksia tai tiliä ei löydy. Klikkaa ’Sisäänkirjautuminen’ -painiketta uudelleen niin monta kertaa, että painike muuttuu ’Tiliasetukset’-painikkeeksi, jolloin pääset syöttämään tiedot manuaalisesti.

5. Syötä tarvittavat tiedot:

  • Tilin nimi: Nimi, joka näkyy sähköpostiohjelmassa. Voit kirjoittaa tähän esim. sähköpostiosoitteesi.
  • Oma nimesi: Nimi, joka näkyy vastaanottajalle lähettäessäsi viestiä. Tähän kannattaa kirjoittaa esimerkiksi oma nimesi tai yrityksesi nimi.
  • Saapuvan sähköpostin palvelin: Kirjoita tähän sähköpostipalvelimesi nimi. Sähköpostipalvelimen nimi on muotoa mailX.domainhotelli.fi, jossa X on palvelimen numero, jossa tilisi sijaitsee.
  • Tilityyppi: Valitse IMAP4
  • Käyttäjänimi: Kirjoita tähän koko sähköpostiosoitteesi (esim. nimi@domainisi.fi)
  • Salasana: Tämä kenttä voi olla etukäteen täytetty. Jos ei, kirjoita sähköpostitilisi salasana.
  • Lähtevän (SMTP) postin palvelin: Kirjoita tähän sähköpostipalvelimesi nimi. Sähköpostipalvelimen nimi on muotoa mailX.domainhotelli.fi, jossa X on palvelimen numero, jossa tilisi sijaitsee.

Lopuksi tarkasta, että kaikissa kohdissa on ruksi ja klikkaa ’Sisäänkirjautuminen’.

Tilisi on nyt käytettävissä!

Oliko tästä vastauksesta apua?

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)

« Takaisin