Ohjeet ja tuki

Muut kotisivuihin liittyvät ohjeet

Ajastetun (cron) tehtävän luominen hallintapaneelissa Ajastettuja eli "cron" tehtäviä voi luoda webhotellin hallintapaneelissa kohdassa Ajastetut... HTTPS-ohjaus 3-5 tähden webhotelleihimme sisältyvät veloituksettomat SSL-sertifikaatit (domainkohtaiset),... Klik-asennusohjelman Staging-ominaisuuden käyttö Asennusohjelman Staging-ominaisuuden käyttöStaging-ominaisuus antaa mahdollisuuden kehittää... Miten luon tai siirrän kotisivut Domainhotellin palvelimelle? Kotisivut on mahdollista ottaa käyttöön 3-5 tähden webhotelleissamme.... Miten siirrän tiedostoja FTP-yhteydellä? FTP(File Transfer Protocol) on helppo tapa siirtää tiedostoja suoraan omalta koneeltasi meiltä... MySQL-etäyhteys MySQL-etäyhteydet suoraan tietokantapalvelimelle on tietoturvasyistä estetty. Voit kuitenkin... MySQL-palvelimen osoite Käytössämme on erilliset MySQL-palvelimet, joten localhost -osoitetta ei voi käyttää sivuston... PHP-version päivittäminen webhotellissa Oletuksena webhotellissamme PHP-versiona on 7.3. Suosittelemme pitämään PHP-version päivitettynä... SSL-sertifikaatti Kaikkiin webhotelleihimme (3-, 4- ja 5 tähden) kuuluu veloitukseton SSL-sertifikaatti, joka... Tilastot (Awstats) Kävijämääriä ja sivulatauksia voi tarkastella Awstats-ohjelman avulla. Awstats-tilastot löytyvät... Väliaikaisen osoitteen käyttö Väliaikaista osoitetta käytetään yleensä tilanteessa, jolloin sivustoa ollaan siirtämässä... Webhotellin varmuuskopioiden palautus Domainhotellin webhotelleista otetaan automaattisia varmuuskopioita kerran vuorokaudessa. Näitä...

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)