Ohje: Kuinka lisään lisäyhteyshenkilön tai -käyttäjän?

Domainhotellin asiakastileillä voi olla lisäyhteyshenkilöitä sekä lisäkäyttäjiä. Yhteyshenkilö voi vastaanottaa Domainhotellin lähettämiä ilmoituksia, kun taas käyttäjä voi kirjautua asiakastilille ja tehdä sille muutoksia pääkäyttäjän myöntämien oikeuksien mukaisesti.

Saat lisättyä asiakastilillesi uuden lisäyhteyshenkilön omalla tililläsi.

Valitse vasemmasta valikosta "Uusi lisäyhteyshenkilö" tai ylälaidasta "käyttäjänhallinta" sen mukaan kumman haluatte lisätä. Näitä tietoja voi muuttaa myös vasemman laidan valikon kautta kohdassa "Käyttäjätilisi". 






Lisäyhteyshenkilölle tulisi asettaa ainakin nimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.
Näin hän voi halutessaan olla meihin yhteyksissä niin puhelimitse, kuin sähköpostitsekin tiliisi liittyvissä asioissa. Alimpana on mahdollisuus valita mitä ilmoituksia hänelle lähetetään.

Kun haluatte lisätä tilille uuden käyttäjän, syöttäkää Käyttäjänhallinta-sivulla uuden käyttäjän sähköpostiosoite kenttään "Kutsu uusi käyttäjä".

 

Tulosta

Oliko tästä vastauksesta apua?

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)

Toukokuun poikkeusaukioloajat asiakaspalvelussa:
Keskiviikko 01.05: Suljettu (vappu)
Torstai 09.05: Suljettu (helatorstai)
« Takaisin ohjeiden etusivulle