Ohje: Kuinka päivitän asiakastilin tiedot?

Asiakastilin tietoja saat päivitettyä omalla tililläsi.
Oman asiakastilisi etusivulla näet vasemmassa valikossa kohdan "Yhteystietosi" -> alla vihreällä pohjalla "Päivitä"-painike.
Vaihtoehtoisesti voit myös myös valita vasemmasta valikosta kohdan "Käyttäjätilisi".

Huom! Yhteystietojen sähköpostiosoitteen päivittäminen ei vaikuta kirjautumiseen käytettävään sähköpostiosoitteeseen. Katso sen vaihtaminen tämän ohjeen lopussa.

Saat muutettua kaikkia haluamiasi yhteystietoja, sekä valittua esimerkiksi laskutustavan tilauksillesi.

Syötä uudet tiedot ja tallenna ne lopuksi sivun alalaidasta löytyvällä "Tallenna muutokset" painikkeella.

Kirjautumiseen käytettävän sähköpostiosoitteen vaihtaminen


Edellisen vaiheen jälkeen klikkaa vasemman laidan valikosta "Kirjautumisasetukset". Täällä voit vaihtaa tilisi kirjautumisosoitteen toiseen. Jos haluat kutsua tilille muita käyttäjiä, voit tehdä sen näiden ohjeiden avulla: https://www.domainhotelli.fi/ohjeet/43/Kuinka-lisaan-lisayhteyshenkilon-tai--kayttajan.html


Tulosta

Oliko tästä vastauksesta apua?

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)

Toukokuun poikkeusaukioloajat asiakaspalvelussa:
Keskiviikko 01.05: Suljettu (vappu)
Torstai 09.05: Suljettu (helatorstai)
« Takaisin ohjeiden etusivulle