Ohje: Roskapostifiltterin käyttöönotto

Voit ottaa domainillesi käyttöön tehokkaan SpamExperts-roskapostisuodattimen kirjautumalla hallintapaneelin kautta SpamExperts-hallintaan.

Hallintapaneelisi pääset kirjautumaan esimerkiksi oman asiakastilin kautta.

Valitse hallintapaneelissa kohta "Roskapostisuodatin".



Valitse listauksesta domainisi, jonka suodatinta haluat hallinnoida.
Klikkaa domainin kohdalla "Login".




Uudella avautuvalla sivulla voit hallinnoida kaikkea roskapostisuodattimeesi liittyvää.


Postien vapauttaminen karanteenista

Jos epäilet, että jotkin sinulle lähetetyt viestit ovat joutuneet karanteeniin, voit vapauttaa niitä roskapostikaranteenista.
Valitse tällöin vasemmasta valikosta kohta "Roskapostikaranteeni".



Avautuvalla sivulla voit hallinnoida mahdollisesti karanteenissa olevia viestejä.
Voit palauttaa viestejä karanteenista, sekä opettaa suodatinta siitä, että posti ei ole roskapostia. Klikkaa vapautettavan viestin otsikkoa, sitten "Lisää toimintoja" ja sen jälkeen "Vapauta ja kouluta karanteenista". Nyt viesti siirretään Saapuneet-kansioon.

Lähettäjän estäminen

Jos et halua vastaanottaa viestejä tietyltä lähettäjältä, voit estää lähettäjän kohdassa "Lähettäjän estolista" tai "Sender block list".




Lähettäjän salliminen

Halutessasi voit myös sallia lähettäjän kohdassa "Lähettäjän sallittu lista" tai "Sender allow list".

Suodattimen kouluttaminen

Jos suodattimen läpi on päässyt roskapostia jonka haluat estää tulevaisuudessa, voit ladata sen sähköpostiohjelmastasi tai webmailista .EML .MSG tai .TXT muotoisena tiedostona ja ladata sen suodattimeen opettaaksesi sitä. Avaa vasemman laidan valikosta kohta "Train messages" ja lataa viestitiedosto sivulla näkyvään ikkunaan. Valitse sen jälkeen haluatko että suodatin käsittelee sen oikeana viestinä "Legitimate message" vai roskapostina "Spam message" ja klikkaa jatka.

Tulosta

Oliko tästä vastauksesta apua?

Etkö löytänyt hakemaasi

Mikäli et löytänyt ohjeista ratkaisua ongelmaasi, ota yhteyttä tukeemme:

Lomake: Jätä tukipyyntö (jos sinulla on asiakastili, pyydämme kirjautumaan ennen tukipyynnön tekemistä)
Sähköposti: support@domainhotelli.fi
Puhelin: +358 9 439 21802 (arkisin klo 10-14)

« Takaisin ohjeiden etusivulle