Yhdellä Webhotelli-palvelimistamme hotelli01.domainhotelli.fi on laiterikon takia häiriötilanne, joka vaikuttaa osan asiakkaistamme palveluihin. Ylläpitomme tekee töitä taukoamatta ongelman selvittämiseksi jotta palvelut saadaan jälleen toimimaan häiriöttä. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä asiakkaillemme.

Päivitys klo. 17.50. Vikatilanne on edelleen päällä. Tiimimme korjaa edelleen vikaa aktiivisesti.

Päivitys klo. 21.40. Häiriötä korjataan vielä. Tietoa palveluiden korjaantumisesta tarkennetaan heti kun lisätietoa on saatavilla

Päivitys 21.10. klo. 08.47. Korjaustyöt jatkuvat edelleen. Seuraavan kerran päivitetään tietoa kello 12:00, jos ei aiemmin tule uutta tietoa.

Päivitys 21.10. klo. 12:00. Korjaustyöt jatkuvat edelleen. Toistaiseksi ei pystytä antamaan aika-arviota palveluiden palautumisesta normaaliin. Seuraavan kerran päivitetään tietoa kello 14:00, jos ei aiemmin tule uutta tietoa.

Päivitys 21.10. klo. 13:33. Tietojen palautukset on onnistuneesti aloitettu. Ensimmäiset sivustot ovat palautuneet toimintaan.

Päivitys 21.10. klo. 17:00. Tietojen palautukset ovat jatkuneet onnistuneesti ja datojen palautusta ollaan saatu nopeutettua. Suuresta datamäärästä johtuen palvelut palaavat toimintaan asiakaskohtaisesti järjestyksessä, joten asiakkaiden palvelut palaavat toimintaan eri aikoihin.

Päivitys 21.10. klo. 21:00. Palveluita ollaan saatu palautetta käyttöön onnistuneesti ja palautukset jatkuvat yön yli muiden hotelli01 asiakastilien osalta. Palvelut tulevat asiakkaalle käyttöön heti, kun asiakastili on saatu palautettua.

Päivitys 22.10. klo. 9.50. Pahoittelemme pitkittynyttä häiriötilannetta hotelli01 -palvelimella ja siitä aiheutunutta haittaa. Laiterikosta lähtenyt ketjureaktio aiheutti poikkeuksellisen pitkäkestoisen vikatilanteen. Vikatilanne saatiin korjattua 21.10. 13:30. Korjaustoimenpiteiden yhteydessä varmistimme, ettei ongelma toistu tulevaisuudessa.

Datan suuresta määrästä johtuen, asiakkaiden palveluiden palautukset vievät aikaa. Suurin osa asiakkaidemme palveluista ovat käytössä jo tämän päivän (22.10.) aikana. Arviomme mukaan palvelut ovat kaikkien asiakkaiden osalta käytössä lauantain 23.10. aikana.

Pahoittelemme poikkeuksellisen pitkää palvelukatkoa ja siitä aiheutunutta huomattavaa haittaa asiakkaillemme.

Päivitys 22.10. klo. 14:34 Työskentelemme jatkuvasti nopeuttaaksemme datan palautusta. Tällä hetkellä palautusnopeus on hyvällä tasolla ja jatkamme sen tehostamista. Suurin osa asiakkaista on palautettu tämän päivän aikana. Asiakaspalvelumme on ruuhkaantunut ja vastausten saaminen kestää tavallista pidempään.

Päivitys 22.10. klo. 15:25 Asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut ja vastausten saaminen kestää tavallista pidempään. Vastaamme kuitenkin kaikkiin tuleviin kyselyihin.

Päivitys 23.10. klo. 08:35 Eilisen illan ja yön aikana on saatu palautettua lähes kaikki palvelut toimintaan. Vielä joitakin palveluita palautetaan tämän päivän aikana. Asiakaspalvelumme työskentelee viikonloppuna saadakseen vastattua mahdollisimman moneen jo tulleeseen kysymykseen. Ilmoitamme vielä tänään, kun kaikki palvelut ovat toiminnassa.

Päivitys 23.10. klo. 17:20 Kaikki Hotelli01 palvelut ovat nyt palautettuina. Jos palveluissa on tästä huolimatta jotain ongelmia, niin jätäthän tukipyynnön asiakaspalveluumme https://www.domainhotelli.fi/submitticket.php?step=2&deptid=1. Pahoittelemme hotelli01 palvelimen palvelukatkosta aiheutunutta haittaa ja kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä asian suhteen.



Wednesday, Lokakuu 20, 2021

« Takaisin